less then one day

Nu är det mindre, verkligen mindre än en dag! Sen sitter jag där, skriver comparatively om två before unseen texts!
Och för att motverka en sömnlös natt var det meningen att jag skulle kliva upp runt sex snåret och börja studera lite av allt möjligt. Men nej, sängen var för skön så jag kom inte upp förrän 8-9. Och då gjorde jag ett mattetal kanske, sen så åkte jag till stugan! Och hem till fars kusin där jag inte varit på hur länge som helst. Åratal sen.

Väl hemma igen efter tolv - jippi!

Nej, man ska ju ta der lite lugnt också!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh gud. Jag har inte varit nervös än (förutom i onsdags när Ylva pratade med oss), men nu kom det. Åååååh, hur ska det här gå...? Jag är rädd! :(

2008-05-04 @ 18:12:47
Postat av: Jacke

Ja, Lisa.. Jag vet. Jävla onsdag och jävla fan hela maj månad!

2008-05-04 @ 19:35:51
URL: http://jonssonjakob.blogg.se
Postat av: Sanna

Ni klarar det vänner :D

2008-05-04 @ 21:51:23
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0