vuxenpoäng

Jag är så duktig. Sitter här och förbereder för min framtid. Efter att ha blivit inspirerad av både Jenny och Lisa som ställt sig i bostadsköer runt om i landet, Jenny redan för ett år sedan!, så har jag nu också gjort det. Tänkte att det passade mycket bra att ställa sig nu redan eftersom jag inte kommer behöva en bostad här i Sverige förrän slutet av 2009 eller början av 2010. Och anledningen till detta är ju att jag ska åka som au-pair till USA ett år först.

Har ställt mig i bostadskö Göteborg, Stockholm, Linköping, Uppsala.

Har även börjat skriva ihop ett ansökningsbrev till sommarvikariat inom äldreomsorgen. Men det tar sån tid, jag vet inte alls hur jag ska komponera ihop det. Ska även skriva ett till som jag ska använda till att söka på ICA här i Arbrå samt Dressman i Bollnäs.

Jag MÅSTE ha jobb..

Och jag tror jag bestämt mig för att jag kan jobba i juni och juli månad, för augusti behöver jag till att ta körkort. Bara fokus på körkort i augusti. För annars tar jag mig aldrig till USA i september som jag tänkt!
Nu när jag skriver om detta så kom jag på att jag måste ju fixa ihop en jävla uppsats också. FAN! Jag hinner inte. Har ju en hel jävla production portfolio att skriva och det känns faktiskt mer angeläget och betydligt viktigare.
Men jag ska göra mitt bästa, kanske får iväg min ansökning i mitten av april i varje fall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet hur vi gör inför sommaren; du och jag söker oss söderut och letar jobb! :) (alltså inte söderut som spanien utan som nånstans i sverige där det finns jobb)

2008-03-23 @ 13:07:47
Postat av: Jacke

Vilken toppen idé! Fixar du allt som behövs med jobb och boende så är jag definitivt på!

2008-03-23 @ 16:29:23
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0