produktivitet?

varit lite dött på bloggen den senaste tiden har jag märkt av. kanske dags att ändra det.
men jag har ju iaf något att skylla på, vilket känns bra; och det är onekligen mycket bättre att det framstår som om jag faktiskt valt plugget över internet/bloggen den här senaste tiden.

men nu sitter jag här igen alltså, och självklart så spirar kärleken. jag och plugg.
vi är vanskapta för varandra! truly.
en written task ett var det också ja. tja, anser mig rätt klar snart, vet faktiskt inte hur jag ska få in det sista jag vill ha in utan att förstöra hela upplägget och göra rationale ännu längre! den är för lång redan.


något positivt är ju dock att jag ska åka till syster i helgen. :) haha, mindre positiva delen är ju den att jag åker dit för att få lite pluggro. och för att träffa syster förståss! och vara hundvakt.
multi-tasking minsann.

nej, wrappa up written task nu, sen se om Vera Drake som jag ska ha en oral examination på, nästa vecka eller veckan därpå, i en kvart :D

Kommentarer
Postat av: Niklas

En kvart? Det var inte mycket. På Theatre Arts fick vi prata i en halvtimme!

2008-01-17 @ 20:36:51
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com
Postat av: Jacke

Haha, ja, men när man vet vad man vill ha sagt men inte vet hur man ska säga det så är en kvart alldeles lagom får jag hoppas!

2008-01-17 @ 20:43:49
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0