likgiltig

två veckor kvar, två veckor där koncentrationen borde vara den högsta men är den lägsta.
slut i kropp och sinne, överallt. + träningsvärk i benen. men jag hurtig som få!

en sak är checkad från listan av allt att göra:
- svenska oral (15, eller 10% av betyg)    check
-
comparative commentary mock English A2    check
- film independent study (25% av betyg)
- biology lab report, deadline w. 23

svenskan är över! men hur det gick återstår att se.
talade precis mitt emellan gränserna; 12 min 30 sec ;) (gränser: 10-15 min)


hade lite betygsnack i film och det ser bra ut.
"du är den i särklass som använder mest film-termer" (angående vår oral-mock)
- lite måste man ju få skryta.



film, please guide my way through life...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så duktig :)

2007-05-29 @ 09:30:38
URL: http://hallbergskan.blogg.se
Postat av: jacke

ibland så ;)

2007-05-31 @ 14:47:03
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0