Sundsvall, here I come!

Kom hem från London i måndags 17.30. Emelie var så snäll att hon mötte upp mig vid tåget för att senare gå hem till henne och resten av familjen Eriksson och smaka lite på kladdkaka med glass och jordgubbar. :)

När jag väl kom hem var det bara att hoppa in i duschen och käka lite för att sedan fara iväg på nya äventyr.
Jag och johan bilade oss upp till Fridas stuga i Dalsjön där hon, Linn och fredrik redan hade infunnit sig.
Tog oss och rodde ut till flotten ute på sjön där de var och fiskade lite smått, bara Frida som fått en liten firre.
Resten av kvällen bestod av plump spel och sleeping. Kom upp till stugan vid 10 så..

Sen har jag inte gjort så mycket mer.. Packat upp väskan och hjälpt till lite på DAB att checka och skriva in priser och allt möjligt. Men trevligt var det. :) Fick till och med träffa Linda ju.
Igår på kvällskvisten tog jag mig en liten sväng till Kattis och umgicks lite, trevligt trevligt. Och på det åkte jag och Johan till Linn och såg lite film..


Igår satt jag även på Driver i 3.5 timme på övningskörs kurs. Jo, lite sent ute kanske, men nu kan jag börja.
Får se om jag pluggar och kör riktigt hårt i sommar så jag kan få ett körkort i handen i slutet av detta år?

Nu snart ska jag iväg till Sundsvall. Jag fruktar verkligen resan, verkligen!
Efter att ha åkt tåg fram och tillbaka till stockholm den senaste tiden och buss fram och tillbaka mellan stockholm-skavsta, vill jag verkligen inte sätta mig på både tåg och buss nu.
Resan börjar om en halvtimme för att sedan avslutas om FEM timmar i Sundsvall. :/
Hatar extra mycket att jag måste vänta i Ljusdal en timme! Får väl ta mig en god lunch eller så...


Ha en trevlig midsommar iaf så åker jag och hälsar på syster för första gången då hon flyttat till Sundsvall.
:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Jakob. Du kunde ju säga hej till mig om jag visste du var här...

2007-06-21 @ 22:49:45
Postat av: Jacke

Sanna, jag tänkte faktiskt ringa och höra med dig. Men sen var det ju bara en timme, men jag vet, dumt av mig! Kunde jag ha sluppit ätit en lunch ensam. Men, en annan gång! ;)

2007-06-23 @ 12:30:07
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0