start på sommaren

igår började det så kallade sommarlovet på tio veckor - mycket bra, mycket bra!

började med att vakna,
åt frulle och tränade lite
sen vid 12 cyklade jag och sara till orbaden för lite sol & bad.


i orbaden var det fin fint, men jag var en liten badkruka så det tog ett tag innan jag doppade.
stod ryggen ifrån solen eftersom jag hade bränt mig på ryggen dagen före då jag hade rensat lite rabatter och tjänat ihop fina 500 spänn för fem timmars arbete. :)
spelade lite boll sen somnade jag i solen, mycket skönt.
åt massor med bananer och kakor sen åkte vi hem vid 3 snåret.

i norränge, på väg hem från orbaden, får jag ett samtal som föreslår en tripp till gävle för trevlighetens skull.
hem fort, äta och duscha sen ner på ica och inhandla lite jucie.
tåget var trott att gå halv 5 så då fick jag speeda på lite när jag kom hem fem i fyra, men jag hann, jag hann för tåget gick inte förrän 16.49 märkte jag när jag väl kom till station strax före halv.


på tåget ner tog vi oss några drinks och njöt.
framme i gävle fann vi oss en fin bänk i solskenet innan det bar av emot stan.
blev lite shopping för linn och emmy medan jag själv fann ett bar urläckra brillor, men det får väntas tills jag är hemkommen från england och nästa tripp till gävle står på listan..



sen hade vi det mer mys i solskenet fram till nio, då det var dags att gå till tåget.
emmy följde med till tåget men dock inte med hem till arbrå.
väl hemma i arbrå igen blev det lite promenix för mig och linn som ledde oss till johan där vi lånade lite film.
blev Gridiron Gang och Alpha Dog.
såg dock bara en halvtimme av den förstnämnda innan vi slocknade.


imorse såg man klart på Gridiron Gang sen blev det lugna puckar på studsmattan med kudde&täcke.
tog nytta av varenda litet besök av solen, då den inte befann sig bakom moln och då man var invirad i täcke.
- skuggan kommer, skuggan går, lyckos den som solen får!


vid tre tiden idag blev det ett långt träningspass på gymet; lär passa på nu när det är sista dagen jag kommer hinna använda kortet, och sista dagen de har öppet innan jag far till england! :D
och snart blir det förhoppningsvid umgänge med kattis med fler!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att höra om ditt hittils lyckade sommarlov, hjärtat! Ser fram emot att träffa dig i sommar. För visst blir det väl så? :)

2007-06-12 @ 18:39:07
URL: http://veronikabackman.blogg.se
Postat av: jacke

Visst blir det säkert så, om jag nu visste vem det var som skrev. Anonym, vem är du? ;)

2007-06-13 @ 09:59:28
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0