sablans lab report!

redan i början av veckan kände jag att "näe, jag orkar inte göra den där jävla labb rapporten!", men ändå slog jag vad med mig själv att den skulla göras...
och här sitter, försök efter försök utan att komma någonstans. eller jo, visst, någonstans har jag väl ändå tagit mig; Background, Planning A och Material är så gott som avbockade!

Återstående är en method, data collection and processing och conclusion, evaluation and improvments! JIPPI! de sistnämnda tar vi dock inte på så stort allvar i och med att jag fått 3, 3, 3 på det två gånger hittils så då behövs det ingen mer sån ;) typ..
Hoppas tame fan mig att jag får en treaPlanning A and B denna gång, annars blir det inge vidare till jakobean mer.. :/


sommarlovet har jag redan tagit och det känns otroligt skönt.
kvällarna som varit sen dess att vi lämnade emmys stugan bakom oss har bestått av umgänge med linn, frida och johan mesta dels.
i måndags blev det volleyboll på karlslund till strax efter tolv på natten.
gårdagen tillbringades även med dessa filurer, inte bara kvällstid. vaknade 8 och kände mig frisk och kry att dra mig till skolan och klassdagen men än skönare var det att slappa så då blev det ingen skola.
halva kvällen spenderade jag dock med kattis och linda. pratade och kikade på film:

Meryl Streep, du är kvinnan i mitt liv!


efter det blev det dags för mig och johan att åter igen ta oss an de andra kvinnorna i våra liv; linn och frida.
blev mycket slött då jag slocknade på madrassen på golvet och producerade en fin liten drägelpöl. tror faktiskt det var första gången i hela mitt liv jag dräglade i sömnen.
haha, kanske inte det trevligaste topicen, men imponerande, smått, jo men, smått iaf...

innan pölen blev det en liten walk-tur och efter skulle det bli till att se Allt om min buske, men då slocknade herrn än en gång.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Labbrapport, hoho! Ja, tänk förr i tiden när man var tvungen att göra sånna.

2007-06-06 @ 17:44:01
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com
Postat av: jacke

Ja, tänk.. Nästa år vid denna tid kan jag ha samma tanke! Wanna trade?

2007-06-06 @ 18:27:55
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0