packning pågår

Nu kanske jag tog i lite..
Packning kommer att pågå, blir väl att jag börjar packa någon gång i eftermiddag. ;)
Känns inte alls som om att imorn, 08.39 ska jag sitta på ett tåg ner mot Gävle, för att sedan vänta en timme tills tåget går till Stockholm. Och väl där nere blir det förhopnningsvis lite lunchis med Kattis som ska ner med sin far på nån affärstripp. ;)
Sen en timme efter det sitter jag på bussen som tar mig på till Skavsta för att sedan vänta där en-två timmar innan flyget mot England lyfter 17.05! :D

Kommer komma fram till England 18.20 (engelsk tid)
JAG LÄNGTAR!


Nu är man nyduschad och ska snart ner till bollnäs för att hälsa på farmor en sista gång innan resan. :)
Ska hjälpa henne att handla och så. Sen vid två kanske jag åker hemmåt?

Ska hinna träffa alla innan jag åker också hade jag tänkt.
Eller, några iaf - de jag hinner träffa och de som inte är alltför långt bort. :)




... bara att invänta resfeber snart. ;)

Kommentarer
Postat av: katja

men jakob!
nu blanda du ihop allt igen lol
18.20 engelsk tid!! 19.20 svenskt =P
syns imårrn haha !!
x

2007-06-13 @ 17:02:49
Postat av: jacke

jag visste vad jag snackade om, skrev bara fel. :)

2007-06-13 @ 19:38:49
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0