Sova är överskattat!

precis som Jenny sa, och tja, till en viss del kan väl vara så.
jag kom undan med sisådär en fyra timmars sömn idag, men det var verkligen orolig sömn. vaknade titt som tätt, hostade och la mig sedan för att slappna av igen. gick väl inge vidare kan jag påstå.

och på bussen hem tänkte jag ta mig min vanliga nap på en kvart så där. lyckas jag? nej!
jag försökte strongt, riktigt strongt. jag sov men var helt vid medvetandet. inge roligt alls. känner mig dimmig i huvudet också. hoppas verkligen att jag kan sova inatt för jag vill då inte bli en zombie!

sömn är v i k t i g t !

oro över att jag inte kommer få besök av john blund gör inte saken bättre. men fick muskelavslappning av carro. och det ska användas! jag vill som sagt sova. för om jag inte lyckas somna kanske det håller i sig, det vet man ju att det kan. vilket jag INTE (läs: INTE INTE INTE!) vill.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Jacke, var du i skolan idag? Det är väl bättre du stannar hemma så du blir frisk nån gång. Det har jag lärt mig av den bästa (dvs Veronika) :)

2007-12-10 @ 21:12:28
Postat av: Jenny

Hur sovar man fast man är vid medvetandet? Det låter intressant ;)

2007-12-11 @ 19:35:48
URL: http://hallbergskan.blogg.se
Postat av: jacke

jenny, för att vara ärlig är det även ett mysterium för mig. men det funkar! jag lovar! ;)

2007-12-11 @ 21:23:54
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0