så går det när man svimmar

jag tuppar av på de mest obekvämaste ställena.
under natten var det på en toa inte större än 1 x 1.5 meter.

tror nog att jag först slog näsbenet mot handfaten då jag kände smärta i det området.
men mest ont gjorde det i läppen som jag troligtvis slog i toalettstolen då jag föll vidare från slagsmålet med handfatet. gör fortfaranade ont.
tog en jävla tid att ta mig till sängen igen. jag som innan mina 18 år fyllda knappt hade svimmat något, men nu verkar det som om jag gör det titt som tätt. helst när jag är sjuk.

runt en kl. 06.00 på morgonen var det tänkt att jag skulle svimma igen, men det förhindrades. tack och lov.
men fy så dåligt jag mådde. mår lite bättre nu, fick trots allt sova fram till tolvslaget. mer sova nu.


image159

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, de låter inget vidare..tycker synd om dig. Men en sak måste jag säga: du kunde väl ha skippat bilden...?;p

2007-12-06 @ 15:38:52
Postat av: Jacke

Linda, nej, det kunde jag inte. Måste ju ha bildbevis, sen måste alla se hur ont jag har! ALLA ska tycka synd om mig!
;)

2007-12-06 @ 17:37:07
URL: http://jonssonjakob.blogg.se
Postat av: Veronika

Jakob! Visste inte att det var så...:( Se till att bli frisk nu. Det är efter jul det gäller! Krya på dig

2007-12-08 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0