jobbelijobb

fixat mig ett ID kort idag, får de om cirkus tre veckor.
har väl inte turen med mig så jag lär använda passet till första utgången då min födelsedag är precis om tre veckor! :D
jag längtar,
jag vill bli vuxen. kanske.


jobbade lite idag.
tjänade hela 480 spänn. ojoj, inge vidare.

och om det blir någon tripp till hudik är väldigt osäkert.
ska hjälpa far med garaget och han åker bort i helgen, så borde egentligen stanna hemma.
sen är han lite sur också för att jag aldrig är hemma så det blir något gjort i övrigt.
men en tripp hudik skulle sitta som smort!

grillning och partaj på lördag också! måste fixas tills dess också.
så mycket man ska hinna!


längtar iaf tills på måndag då jag återigen kommer infinna mig i trappuppgångarna på gärdet för lite umgänge.

Kommentarer
Postat av: Sanna

När du ändå är i trappuppgångarna på Gärdet. Ta en tur förbi oss då?! :)

2007-08-15 @ 20:06:40
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se
Postat av: Jacke

Men Sanna, det var ju eran trappuppgång jag syftade på! :D

2007-08-18 @ 15:51:40
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0