på tu man hand

när jag vaknade imorse möttes jag av ett otroligt fint & varmt meddelande från en vän. en vän jag fick vid min sida någon gång under första året på gymnasiet. en vän jag även fick mycket starka, kärleksfulla känslor för. känslor som jag dock höll till mig själv, samt mina två bästa vänner.

hennes namn är veronika. veronika bäckman. en sprudlande glad ung kvinna som jag alltid kommer hålla kär.

vi har tydligen båda en klar bild av oss två tillsammans, på tu man hand, konverserandes över en eller ett per flaskor vin. lära känna varandra på djupet. få veta allt om varandra. hemligheter. klarheter. ja, allt det mystiska och obestämda. allt.

den dagen har jag föreställt mig en längre tid nu och NU ska den banne mig bli av också. det lovar jag mig själv. för det ska den. som jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Underbara, underbara jakob! jag gråter ju banne mig!!

2010-01-06 @ 20:35:22
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0