lite lite kärlek

ibland, rätt mycket på senaste tiden, kan det vara fint att skriva av sig. men det kan även vara skönt att läsa av sig på något. så fann jag denna blogg med fina texter under kategoring kärlek och myste till lite extra.

"Det fanns en tid då jag trodde att jag aldrig skulle glömma och sedan kom nuet där jag glömt och ibland tycker att det är tråkigt. Det var härligt att känna så mycket för någon som jag en gång gjorde för han och han och han."

"Jag vill veta allt om dig. Varför dricker du ditt kaffe svart? Tycker du inte om mjölk? Vad hette din farmor och lever hon fortfarande? Har du någon gång gått på en begravning och vad fick du för betyg i historia? Hur många flickvänner har du haft före mig? Nej fan, det ville jag ju inte veta, dum fråga. Jag frågar alltid frågor jag inte vill ha svaret på. Du svara alltid rätt."

Båda urdragen från bloggen.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, Mammut är skitbra! Du måste se den.

Och ja, det hade varit ett jäkla sammanträffade eftersom jag planerade att stryka de rader du också strukit. Haha! Längtaaaaaaaaar efter dig och Nic! Men snart snart snart ses vi! <3

2010-01-19 @ 12:07:23
URL: http://lagfesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0