JBL på besök

i måndags kom JBL gänget på besök och åååh så himla trevligt vi hade det! vi gjorde enchiladas, drack vin och lekte lekar. bl.a. 15 och charader!
charaderna var lätt bäst. först gjorde vi filmtitlar sen tv-serier och sist men inte minst ordspråk. så som vi skrattade. jag kunde knappt andas emellan åt. men det är precis så det ska vara.

sen att vissa blev lite ruNdare om fötterna än alla andra gjorde ju inte saken sämre!

--------------------
"sommaren med ernst"
"oh yeah!"
--------------------
lisa får filmtiteln star wars och börjar med det första ordet..
*pekar uppåt, överallt*
jag: stjärnor! stars! stars!
*lisa nickar*

lisa börjar på det andra ordet och flänger runt i hela lägenheten, skjuter, kastar bomber..
jag: men det andra ordet! det andra ordet! gör det andra ordet!
*lisa fortsätter, INTENSTIVT*
jag: fight! fight! trek! star fight! star trek!
*jag fortsätter i samma anda ett tag*
jag: STAR WARS!

- ja, inte så himla roligt att läsa om och än mindre lätt att få ned i skrift. hell no. inte lätt alls. men det blir som ett litet minne till när jag är gammal och grå och ska minnas detta. då kommer jag förstå och gråta mig till döds.

---------------------

och igår morse var det sista gången jag såg isabella på mer än ett år. ha ett himla bra år i usa cooling! himla glad att du kom ned och hälsade på mig för första och sista gången här i sumpan! HIMLA TREVLIGT!

tack för en trevlig kväll. precis vad jag behövde.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Star Fight ska jag gör en film som heter och dedikera dig! Den skulle bli sjukt bra.



Tack för veckan :D Sumpan ägde!

2010-01-14 @ 16:10:05
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0