hujeda mig!

igår jobbade jag från klockan 8 på morgonen till halv två på natten. och det känns i mina fötter idag. redan igår kväll gjorde det det. mest igår faktiskt. som jag sprang upp och ner. med kaffekannor. med allt.
däremot åt jag som en häst (något jag alltid gör när jag jobbar på foresta - who can resist?!) det som nästan blev min död igår var skagenkanapé. herre min jösses! och potatisgratäng. och kräftstjärtar i någon röra. och fruktsallad m. vaniljvisp. och chokladtårta. och godis!
ja, en hel del med andra ord... men gott var det!

är ovanligt trött idag också. jag antar att det har att göra med att jag aldrig riktigt hann hamna i den djupaste sömn. tre timmar hit eller dit gör väl inget.
nu sitter jag på min boll på jobbet. ska strax börja med posten innan jag ska förbereda fredagsfikat! det jag har beställt är inget mindre än MOROTSKAKA! det var länge. mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0