farwell

igår mötte jag upp lisa på imperiet. jag var först där. tätt efter kom aso & kalle. efter en timme eller så var vi tjugo+ och hade trevligt. lisa flyttar till london på lördag och detta skulle bli sista kvällen med alla kan man väl se det som. sista på ett bra tag.
och trevligt var det. var själv dock inte på något vidare partaj humör. men trevligt att träffa alla de man inte träffar så ofta. galenpajjor säger jag bara. men fina bilder blev det! dem är så SNYGGA!


blev lite awkward där på slutet och det var väl bra på ett sätt. det är tråkigt när man inte är på samma nivå. vi har dock varit det en gång i tiden. en annan lite högre än den andra dock. och jag har märkt att så är det tydligen rätt ofta. man hittar inte hem varje gång. och det är himla synd faktiskt.


jag vill inte vara din sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0