det kunde ju ha varit bättre

idag blev ingen mjukstart. verkligen inte. härjade runt som en liten tok på jobbet för att leta upp gamla klipp från FARMEN med naken-janne och qristina. fann nog det jag sökte  - ett plus åtminstone!
påväg till jobbet blev av med mitt SL kort och got fined 1200SEK! inte ok!

fotvärk har jag fått också av att gå i mina nya, hårda, skor. jag som såg denna dag bli en fin sådan. förmiddagen var väl rätt okej måste jag säga. åt god lunch, slappade i soffan och gick med lite returer. samt kollade upp försäkringar.

fast på det stora hela har det inte varit en sån bra dag trots allt. har knappt nå pengar kvar och tänker FAN I MIG INTE röra sparkontot. försöka så gott det går. hålla hårt i mina små peningar.
good luck chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0