radio 107.5

när jag flyttade till stockholm hösten 2008 bodde jag tillsammans med min kära vän linn. varje fredag & lördag lät vi musik strömma ur högtalarna från radiostationen 107.5. vi fixade oss och skålade i vin. rött för min del och vitt för linn.

jag kom att lyssna på radio 107.5 när jag hanterade posten för ett tag sen på jobbet. och jag började minnas. jag saknade. jag blev nostalgisk och kände vilket bra första år i stockholm det verkligen var. det var en underbar tid och jag är otroligt tacksam att jag fick uppleva och dela den med linn.
det var under den tiden jag fann mig själv. kom till rätta. och mycket tack vare att jag hade ett sådant fint sällskap. och så klart för ett gott rött rinnandes ned min hals.


vilka minnen man skapat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0