planer för kvällen

från 17.00-21.00 ska jag tvätta. min initiala plan var att jag under tiden skulle sitta ner och söka jobb. kolla efter extra jobb. knåpa och skrapa på mitt CV. förbättra. men så kände jag imorse att jag hellre tränar. något jag gjorde igår och idag känner av lite i sätesmuskeln. åh så skönt det kan vara med träningsvärk. man känner att man gjort något och när man väl kommer in i det är det inte ens jobbigt. bara befriande.

så min nya tanke var att jag skulle träna ist. springa mellan tvätt och träning och sen efteråt ta tag i jobbsökandet. men så ringde jessica. jessica som jag tidigare idag tänkte på och saknade. hon bjöd in till vin hemma hos henne ikväll. så nu gör jag det istället. fast tvätta måste jag göra så det ska jag. och träna tror jag nog fan att jag gör också. då kan jag bara dricka med gott samvete.

men jobbsök blir det däremot inte. ska försöka ta tag i det nu på eftermiddagen på jobbet istället. lite smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0