gårdagen

jag tvättade och tränade. eller, inte så pass mycket som jag hade tänkt mig men såg tvättningen lite som en del av träningen också. jag sprang ju upp och ner ett par gånger till tvättstugan, hängde tvätt osv. det räknas som träning.
fixade mig och drog till jessica vid tio. tog ett par glas vin sen blev det tydligen utgång. inte så himla jätteroligt men gjort är gjort. gick på donken efter vilket var en EVIGHET sen. tog en dubbelcheese som de börjat med igen.

var hemma srax efter tre och drömde om dig. en dröm som var så verkligen. i drömmen sov jag efter att ha varit ut. precis som jag hade irl. och du ringde för att säga att du saknade mig. varför vi inte kunde ha det som vi hade haft. varpå jag svarade att det var du som bröt. för det var det irl också. jag klev upp och berättade för roomie att du hade ringt.

imorse när jag vaknade frågade jag nick om det hade hänt. och det hade det inte. himla synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0