en helkväll m. jess

igår efter att jag lämnat av fia på tågstationen och hunnit springa på fredrik en sväng begav jag mig till jessica för lite söndagsmys. hade mest tänkt mig slapp i soffan, och visst, det blev det, men lite mer på det också. det började med att helena hade hört av sig och föreslagit super bowl på söder. visst tyckte vi så kokade ihop en middag och skålade i vin. och något mousserande. sen tog vi oss vidare till katarina bangatan. var där vid halv elva om jag inte minns fel. och träffade vi på ett glatt gäng som taggade inför super bowl.

blev något glas martini för mig men sen gav jag upp. runt halv ett rullade jag hemåt efter att ha sett introt till super bowl (queen latifah och carrie underwood sjöng). men det var en trevlig och annorlunda söndag. inte den jag hade tänkt mig dock, men mig gör det inget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0