update update (kanske blir lite lång)

här rinner tiden iväg märker jag. skyller på att jag jobbar. faktiskt.

den senaste tiden har jag varit HEL del på Länsförsäkringar och jobbat och där är det rejäla restriktioner på vad som får göras på nätet eller ej, därav har jag inte hunnit uppdatera bloggen nå vidare. kvällarna spenderar jag mest med att umgås. eller jobba. eller tappa bort plånboken!

vad beträffar plånboken vette tusan vart den tagit vägen. den försvann natten till igår eller då på morgonen igår. vaknade 08.28 och pendeln gick 08.34 så tog första bästa plånbok (bukar för det mesta lägga ifrån mig den på vardagsrumsbordet *mitt sängbord*) men råkade då få med mig sebastians plånbok ist. sprang som en galning och upptäcker när jag väl är inne i stan (sprang förbi spärrarna i spånga) att min plånbok är borta.
självklart tänkte jag att jag enbart tagit fel plånbok och att den fortfarande låg hemma, men så var inte fallet. har vänt upp och ner på hela skiten hemma, plus att sebastian hjälpte till att leta på morgonen, samt vandra sträckan till stationen från honom fram och tillbaka för att se om jag tappat den där. men där fanns den ej. SÅ JÄVLA PISS!
min första riktiga plånbok, fin dessutom, och jag tappar den. inköpt på en loppis i Berlin också. FAN! det som är mest surt är att jag nu är ett SL-kort fattigare. ett hösttermins kort dessutom! sepebilligt då jag köpte det precis innan jag fyllde 20. 5 månader för 1200:- ist för 4 månader för 2300:-! apa.

vidare så har jag spenderat en helg i Uppsala. riktigt bra helg. träffade veronika efter att inte ha sett varandra på ett bra tag. träffade även fredriks alla uppsala vänner kändes det som och det var också ruskigt trevligt! en bra helg helt enkelt. avslutades med bio också. fint.

även varit iväg och kollat på en lägenhet tillsammans m. Niklas i söndags. den var fin. ligger i hammarbyhöjden. rätt dyr dock, så vet inte om det blir något av den saken. får besked nu i slutet av veckan, förhoppningsvis. annars så slutar det åt en annons i dn...

har även börjat fundera vidare på framtiden. vad sägs om London? jag säger ja! riktigt när är inte bestämt men jag vågar säga nästa år.

---------

i helgen åker jag hem. på fredag. direkt till faster och lättar på hjärtat, vilket verkligen behövs. stannar där till på lördag varpå jag drar vidare till bollnäs och farmor. hem en vända sen till syster och kela med alla 9 st underbart söta hundvalpar. kommer befinna mig i hundriket. himla mys kommer det bli. sen söndag svänger jag förbi en sväng hos far.
än så länge har jag inget mer inplanerat. förslag någon?

nästa söndag åker jag på kryssning m. jessica, linn och jenny. till tallin. kommer hem på tisdagen. att jag bli bjuden är en ren och skär lyx. jag kommer njuta. aldrig varit till tallin heller, + för det.
och den 21 november är det ännu en båtresa som väntar. denna gång på Galaxy. 24-timmars. far fyller hela 55 år den 20:e så då drar vi iväg, familjen, och firar lite.


nej, nu åter till arbete. LRF Media som stundar idag. jag gillarT! mycket! även fredag ser det ut som!
me like reception.

Kommentarer
Postat av: anno

det är "bara" 8 st valpar ju :)

2009-10-08 @ 14:42:56
URL: http://annosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0