tallinn cruise!

förra helgen, eller, helg och helg - söndag till tisdag - så bar det iväg för kryssning. min första på jag-vet-inte-hur-många-år. tallinn var destinationen. hela dagen gick riktigt galant förutom att jag jobbade frukost, men jag stannade kvar och fick mig en riktigt fin middagsbuffé.
hur som haver klämdes jag i dörrarna på tb när jag stressade för att komma i tid och möta upp linn, jessica o jenny. och i tid kom jag, men inte dem. väl på båten började festen på dirr. öl & cigg stod på listan. eller, vin till att börja med.

kort och gott så blev det en hel massa håll-igång. bjudna på skumpa. mötte ett regnigt tallinn. åt bakis på donken, riktigt fint. tog en fika och strosade smått i köpcentrumet. mycket skratt, mycket redbull vodka. räkmacka till middag. mycket kort samt många filmer. riktigt galej med andra ord.

var skönt att få komma iväg ett par dagar och inte bry sig om att det var måndag. eller tisdag för den delen. eller söndag.

det var en bra resa helt enkelt. kort och gott. första gången i tallinn dessutom. 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack! :) Vilken härlig kryssning du verkar varit på. Ännu ett härligt inslag i ditt spännande liv vännen! PUSS

2009-11-01 @ 11:40:20
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0