hår? check. rakappart? check.

var lite över en månad sen jag klippte mig och har känt att jag borde ta mig i kragen och beställa den där tiden. men det blev aldrig av, som sagt. förra veckan funderade jag därför på om jag skulle låna sebastians rakapparat och raka lite själv (sidorna och där bak), men vågade inte riktigt.

igår, däremot, såg jag hur rakapparaten låg där. kollade mig i spegeln och bestämde att jag skulle göra ett försök. tog den kortaste längden först och provrakade vid höger öra, men insåg snabbt att det var för kort. gjorde lika på vänster sida innan jag bytte längd. sen var det bara att köra.
resultatet blev överkomligt så då tog jag fram färgburken strax efteråt. samma färg som sist - ingen större skillnad med andra ord. en eller två nyanser ljusare. fräschare. lite somrigt. sommar ska det vara.

någon sax till att klippa övriga håret fanns jag dock inte. så det är i princip samma frisyr som när jag klippte mig, bara det att det är längre. men jag gillar det. gillar det korta runt om. kort kort. kort ska det vara.

-------------

"du är en mycket vänlig själ, tack!"
-
fin kommentar jag just fick på jobbet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Veronika

s n y g g ! !

2009-10-11 @ 22:57:54
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0