sjukstuga

helgen den 9-11 oktober hade jag bestämt mig för att resa hemöver. landade med min packning hos faster runt 9 tiden, fredag kväll. där varvades olika samtalsämnen med vin & en och en annan god fattig riddare. senaste minnet jag har av att äta fattiga riddare än sen jag gick på fritids. jag stod på en pall för att nå upp till stekbordet. det är det jag minst. himla fint minne. minns även att det smakade superb! denna gång gjorde det också det, mycket tack vare den lilla klicken grädde och äppelmosen. himmelskt.

lördagen kom mor och jag fyndade en portfölj & ett par skor för 30:- rakt över gatan, i en stor blå lada. <3 loppis!
festen fortsatte hem till farmor där det bjöds på en massa mat och äppelkaka. allt onyttigt jag åt den helgen, var otroligt gott men fan så less jag blev på godsaker. tvingade till och med i mig en påse cheezeballs bara för att. jag var inne i ett sockerrace och kunde inte sluta, även fast jag gett upp och frivilligt förlora sen länge tillbaka.
senare, när mörket började lägga sig på himlen, for jag och far hem till syster och hennes 8 hundvalpar och gosade. nå otroligt mysa men fan så bråkiga. buster, den saten. vilken sparvel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0