onsdagsutgång

igår kom linn hem från jobbet och var pepp på att gå ut. själv hade jag legat inne hela dagen. sovit. haft huvudvärk och kände verkligen inte för att gå ut. på det skulle jag även upp strax innan fem dagen efter för att åka upp till härnösand till länsförsäkringar där på möte.

kom dock på att jag stod på listan till collage och bestämde mig sen för att ta den där förbaskade huvudvärkstabletten och göra något åt det. en tablett senare och voila! partyredo men ingen alkohol då jag måste vara presentabel på jobbet.
jessica joina en snabbis och sen begav vi oss till collage. mötte upp belinda och partajet var i full rulle.

linn var hade schizofreni hela kvällen och det gjorde min kväll. haha. but it could easily break me as well.
jessica fann på en smörsångare som stod och sjöng ballader för henne på innergården i kylan. värmde nog henne tillräckligt från kylan misstänker jag.

hemma var vi 3 och nöjda efter en relativt bra utekväll.

Kommentarer
Postat av: KAJSA

Hej kakan! Det var längesedan! Hur är det med dej? Var det bra på collage? Ska vi festa snart lr?? =D Kram

2009-11-30 @ 20:24:46
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0