oinspirerad. osäker.

(egentligen postat fredag)

sitter på jobbet nu. började inte förrän elva då jag jobbade över en timme igår. eller, kunde ha valt att börja tio och sluta ett också men kände igår att jag behövde en morgonpromenad nu på morgonen. en som jag dock inte gick på. låg i sängen och såg serier istället. har precis börjat kika på amerikanska hitten, eller hit o hit vet jag inte riktigt, glee. sett två avsnitt och den är väldigt gay (både som i gay & glad) men trevlig.

har kommit i lite av en svacka. till viss del skyller jag på vädret, ja, jag vet. den ständiga vintern som får en deppis. det stämmer faktiskt lite. det blir mörkt mest hela tiden och vem fan vill ha mörker?! inte jag. I vote NO! till det hör även att jag och niklas inte fått flyttat in i lägenheten. ja, det stämmer - vi har fått lägenhet! eller, eftersom det tar sådan tid innan vi får flytta in så vågar jag inte hoppas på för mycket, som jag gjort tidigare. fast allt ska vara utan problem då hyresvärden godkänt det osv. men grejen är den att han som har lägenheten måste hitta boende i GBG först. vilket kan vara imorgon. om en vecka. en månad?! jag har ingen aning och det tär på mig..

vill inte sova på en soffa längre. vill inte behöva känna som jag känner - less på allt. jag vill kunna fokusera. känna mig säker, något jag tror jag kommer kunna göra bättre med lite stabilare vardag = en lägenhet att komma hem till där jag kan välja om jag vill sitta i soffan eller MIN SÄNG! inte en soffa som jag delar med andra för den står i vardagsrummet. rummet som även är "mitt sovrum". jag är inne på tredje månaden nu som jag sover på den...
och eftersom jag jobbar frukost i helgen (börjar 06.00) så måste jag kliva upp tidigt. då förbindelsen är dålig mellan spånga & lidingö runt den tiden på helgerna kan jag välja mellan att vara på jobbet 05.10 eller 06.15 och de senaste helgerna jag jobbat har det blivit det senare alternativet. inte bra. därför har jag fått blivit tvungen att fråga Sanna, min kära Sanna, om jag får sova där idag vilket gör att jag kommer komma till jobbet 05.45 - helt OK tid! men att behöva fråga vänner om man får sova hos dem känns bara jobbigt.. så imorn sover jag troligen i soffan igen och får kliva upp SEPETIDIGT för att vara på jobbet strax efter fem :s

GE MIG BOENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0