länsförsäkringar västernorrland, härnösand

kl. 06.30 gick tåget och mötas upp skulle vi göra 06.10 på perrongen. 05.05 klev jag upp och pendeln åkte jag med 05.34. såg även fram emot att få sova på tåget både hem och dit men ingetdera blev det. fast det gjorde inget för trevligt hade jag.

på dit- och hemresan satt jag bredvid min chef på länsförsäkringar. hon har lätt för att prata och är väldigt open-minded så det uppskattade jag. vi pratade mellan allt om himmel och jord men det som var intressant, vilket jag alltid tycker, är att få veta historien bakom hennes "framgång". från punkt A till punkt B. jag inspireras alltid av att få höra andra människors spännande livshistorier och ja, spännande var den.

anyways - resan till härnösand åkte jag på då jag blev medbjuden för att träffa alla på kontoret och få lite inblick hur de arbetar där uppe. de har overflow till oss så därför var det kul att få ansikten på människor man har kontakt med, eller viss kontakt med. dock var inte alla där men en del ska jag nog komma ihåg.
fick lite statistik på hur vårat arbete har fungerat också och det visade på bra siffror. vilket känns skönt, även om jag inte jobbat där så länge. och inte på heltid heller. men ser nog ut att bli en hel del där framöver nu då vi inte längre är så många konsulter från personal center längre. så jag kommer få vara där stup i ett befarar jag. helst av allt vill jag hoppa runt relativt mycket ändå. längre tider på länsförsäkringar bäcar jag inför. det blir för enformigt.
har ju hoppats på att få fler tider på tv4 nu när micha snart påbörjar sin jorden-runt-resa på måndag, FEM månader framöver.. *håller hårt i tummen*

resan var mycket lyckad i överlag och vinet på tåget hem gjorde susen.

tack för resan och tack för mig! nu gör jag helg från allt jobb och ser fram emot mycket umgänge med LINDA! och vänner i massor då VERONIKA fyller 20 idag och det vankas FIRANDE IMORGON I UPPSALA!
<3


Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack för att JAG får vara DIN vän, kära du! puss!

2009-11-22 @ 01:07:22
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0