just what I needed

nyduschad och nerbäddad i soffan (min sk. säng sen två månader tillbaka) är jag äntligen hemma efter en helgs hårt slit på scandic. men jag har förenat nytta med nöje den här helgen. ganska bra också.

igår efter jobbet mötte jag upp johan & min kära kollega lina i älvsjö för Det Goda Köket mässan. och gott var det! en hel massa provsmakning på både vin, öl, champange o mat. himmelriket. efter att ha blivit lite lulliga och mätta begav jag & johan oss bidare till sumpan. till sanna närmare bestämt där hon och veronika väntade med en duper fruktsallad! och mera vin men inget för mig då jag var helt slut och hade ett jobb att tänka på. ;)

riktigt trevligt hade vi i varje fall. riktigt kärt att få se veronika igen! den människan är helt genomgod och pratglad. vi kom in på ett ämne och diskuterade hit och dit - kändes som om jag var tillbaka i skolbänken och argumenterade för ett speciellt ämne. jag saknar skolan. jag saknar att få ha ett utbyte av någon för en kväll ist för en ytlig utekväll en onsdag med nya människor. visst, det kan vara kul men jag hurrar mer för djupa samtal med djupt rotade vänner.

så min lördag var med andra ord ren skär lycka. kära vänner. kärt vin & fruktsallad. riktiga samtal, med ämnen. och med tanke på vilken crappy fredag jag haft så kunde det inte bli bättre!
JAG HÅLLER MINA VÄNNER KÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0