inom fyra väggar

jo men ja visst! är ledig idag men har inga nycklar. så van att linn alltid slutar tidigare än mig och därför behöver hon nycklarna för att komma hem. men nu, nu är det min tur att vara LEDIG! med andra ord inga tider att passa och därför extremt i behov av nyckel så jag kan komma och gå som jag vill.
tänkte fånga dagen och ta tag i min träning, for real. ta mig en riktigt lång powerwalk och få upp pulsen lite, men det gick ju inte.. har dock däremot precis avslutat ett träninigspass här hemma istället. tog i som om jag inte haft något uppehåll från träningen och det kändes. räknade med att träna minst en timme men blev ca. 45 min istället. men jag nöjer mig. får ta en rejäl powerwalk ikväll! när jag antingen har nyckel eller någon som öppnar dörren när jag kommer hem..

ja, så får det bli. nu blir det lite slapp. surfa runt på bloggar som den nörd jag är. få inspiration helt enkelt. och självklart se serier. love me some light hearted entertainment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0