utslagen

igår var det flytt & städ på schemat. direkt efter jobbet lekte jag städtant mellan 18.00-01.00. där emellan klämde jag även in flytt.
jag & linn beställde en taxi runt halv två för att sedan packa den full & åka till våran temporära adress och dumpa skiten där.
två veckor i spånga blir nog trevligt. speciellt då jag kommer jobba i årstaberg och därmed kan ta pendeln direkt. ett plus.

ikväll har jag besiktning på lägenheten själv. kan tänka mig att häxan kommer vara dräglig som få. MEN FINT HAR VI FAN GJORT DET! var en riktig svinstia när vi flyttade in.
nu är det städat och fint. något borrhål i väggen men, "det har ju inte vi gjort".
skyller dessutom allt på städfirman. dit får hon fan vända sig. fjanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0