SATS

fick ett trevligt samtal i förrgår från SATS som erbjöd mig ett fri träningspass. jag tackade och tog emot med öppna armar och passet bestämdes till igår, onsdag, 17.30. i och med att jag fick ta med mig en vän & linn oturligt nog jobbade igår kväll ringde jag för att boka om passet och får då höra (efter att jag sagt att jag fått förhinder) att hade jag kommit idag (läs: onsdag) hade jag fått ett gymkort till värde av 600 kr samt fått delta i en tävling om en resa för två till Kreta. (!) chansen att vinna skulle även vara rätt stor då det inte var många som deltog.

ATTANS!

när jag kom hem från jobbet satsade jag hårt på en lite längre powerwalk istället. dagen innan hade jag också planerat in en hård powerwalk men vädret gav inte med sig - det började regna så det blev bara en 20 minuter då.
igår däremot var jag ute i drygt en timme och tjugo minuter. på den tiden hann jag med att powerwalka 4 km och jogga 6,4! det ni, det var längesen! men gudomligt skönt då det var svalt men ändå varmt i luften tack vare den stekande solen. I LIKE I LIKE!
och idag väntar som sagt ett träningspass också.

herrn har gått och blivit duktig. mer duktig ska jag bli då vi inom mindre än en väcka omlokaliserar till norrmalm och därmed har gångavstånd till nästan allt och alla. känns det som i varje fall.
så här blir det till att upptäcka sthlm till fots i sommar, oh ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0