PARTY

...trodde jag ja.

i och med gårdagens bravader, som slutade med att jag missade nattbussen från gullmars med tio sek, väntade en halvtimme, vaknade upp i jakan och kom hem runt halv fem, så försov jag mig! vaknar tio i nio av att min chef ringer. flyger upp ur sängen och stressar på med kläder, inser att jag missat pendeln precis och hinner därmed klunka några liter juice. borsta tänderna.. raggardusch..

tjugo över nio var jag på jobbet. rätt bra gjort ändå tycker jag. men ack så dåligt. första gången ever som jag försover mig till ett jobb sen jag flyttade till sthlm. tänk er, 8 månader och jag har varit right on time jämt. ett bakslag var väl bara att vänta. lite som det bakslaget jag känner nu, bokstavligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0