munorgasm!

I AM IN HEAVEN! herre min jösses ja. det har kommit leverans idag med nytt bröd etc. så nu håller det på att rensas lite vilket har resulterat i att det är fullt med go'heter på köksborden!
har hittills gottat mig med en fruitbar och nu den mest gudomligaste kladdkakan ever! och det bara lassas upp mer och mer saker.

HETSÄTA MIG GENOM HELA DAGEN TROR JAG! kan lika gärna skippa lunchen jag har med mig.

plus att leveransen på överskottet har kommit varifrån vi fick beställa hem grejer. för min del blev det en låda boston brownies, carrot cake och en låda med baguetter.
plockar nog på mig en hel del bars också att fylla frysen/kylen med. SNACK SNACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0