det här kan komma att bli en fin vecka

jag var helt inställd på att jag skulle jobba fullt ut hela den här veckan, förutom onsdag då jag visste att jag slutar 14.00. men sen så ser ju herrn att torsdag är en röd dag (kristi himmelsfärd) och inser att han är L-E-D-I-G!
i och med det så står nu en tur till u-town på schemat. får se om det blir bio som inplanerat. trevligt lär det bli oavsett.

fredag kommer kära kerstin ner med familj så då ska det bli fika fika fika! ser fram emot det.
kanske att emmy också kommer ner över helgen och sällskap har hon med sig. dock inte de jag förväntade mig.

igår blev jag glatt överraskad också. carro ringde och sa att hon och två till befann sig i huvudstaden. bestämde oss för att mötas upp men det blev inget utav den varan då de fick andra planer. lite tråkigt men det blir till att ses när jag åker hem över studenten ist - DYNGRAK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0