april april, din dumma sill

strax dryga månaden som här uppdaterades. och uppdaterat borde jag ha gjort men har haft waaay to much going on. jag gör en liten sammanfattning.

- arbetet på tv4 var allt och lite mer än vad jag förväntat mig. underhållande med gamla farbröder & tanter som ringer in och klagar. TERRIFIC! kollegor så det bara tjuter om det.
- tog min första & sista joggingtur. eller, inte sista, men en blev det och sen dess inge mer. men det kommer.
- blev lurade på en lägenhet. skulle flytta en nu på fredag men blev en massa komplikationer så fallet är polisanmält. har inte fått tag på vår handläggare än dock..
- fått en massa erbjudanden om lägenheter sen vi la upp en annons.
- FICK EN LÄGENHET! eller tja, ska skriva kontrakt den 1 juni och då flytta in, men efter allt vi har varit igenom så är ju inte allt hugget i sten ännu..
- kommer att få dela lägenhet med sambo & alexander i sommar - MITT I STAN
- varit hem för första gången sen nyår.
- träffat niklas för första gången på cirkus 14 månader.
- bekantat mig med nytt folk. toppen!
- haft en hel del ångest.
- börjat packa.
- jobbat på bonjour och ätit mig mätt på bullar. + fraktat med mig två påsar med nybakat bröd och en med bullar hem.
- haft en del fester hemma.
- haft utflyttningfest som blev ett riktigt kalas.
- varit på 2-års kalas m. fri tillgång till alkohol.
- "jag har aldrig"
- besökt skinnarviksberget ett flertal gånger.
- köpt den bästaste jeansjackan på vintage store på kungsholmen.
- tagit oskulden av "vurma" tillsammans m. sambo - UNDERBART GOTT!
- gjort min första polisanmälan ever.
- varit på gröna lund (ej åkt nya insane än, men det kommer)
- varit otroligt stolt över linn. gud i backen ja!
- jobbat frukost två helger i rad. bra
- fått min första lön!
- trivats otroligt bra.
- saknat
- inspirerats
- träffat släkt efter otaliga månader känns det som.
- önskat woxan lycka till på sitt kina-äventyr!
- varit sämst på singstar
- ångrat vissa händelser
- PLEASURE
- läst bok fruktansvärt seg. i omgångar
- belägrat martins café i sex timmar.
- syndat bad
- fått planer uppskjutna, flertal gånger!
- känt mig fri som aldrig förr när jag kört bil
- tränat en eller två gånger. duktigt.
- lurat folk till att göra oväntade saker.
- haft trevliga samtal
- haft ledigt en vecka!
- köpt p&l biljetter
- fått mina semester beviljad
- tjuvat


ja, och mycket mycket mer som jag inte minns.
får se hur det blir här framöver med uppdateringar. i have a lot going on. mycket mycket faktiskt.
hade inte turen på min sida idag som fick jobba - här ska flyttas ju! från och med onsdag jobbar jag fullt ut hela månaden. hoppas innerligt att jag är ledig imorn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0