vårstädning

med en utvilad själ (läs: jakob) & en litet sliten & bakfull själ (läs: linn) blev gårdagen fulländad! humorn låg på väldigt låg nivå - precis som den ska - och det städades för fulla muggar.
vi städade undan på vår uteplats (som jag lovade farmor att jag skulle göra efter att hon varit på besök i november!) och fan så det röjdes. nedan finns bildbevis. visst blev det fint?



före                                                 efter

var även iväg & storhandlade. det hela slutade med att jag vaknade upp med träningsverk i axlarna. firade även med fin & stormiddag igår. det var gott efter allt slit.


Kommentarer
Postat av: Veronika

Åh, underbara Jakob. Vad himla bra du är! Ja, det är klart du också ska ut och resa. Snart är det din tur :) Hade varit underbat om vår holywoodresa blir av, ALLVARLIGT!

Saknar dig också, min vän.

2009-03-30 @ 22:32:52
Postat av: Veronika

Åh, underbara Jakob. Vilken toppenvän du är! Jag saknar dig som bara den och håller med om att även du är värd en riktigt härlig resa. På något vis är jag väldigt seriös med hollywoodresan...hade varit galet kul. Speciellt med dig! :D KRAM på dig, min vän,

2009-03-30 @ 22:39:13
URL: http://veronikabackman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, antingen kommer du få två, nästan identiska, inlägg nu eller inget alls?!

2009-03-30 @ 22:40:24
Postat av: Madde

haha..är det verkligen en toasits som befunnit sig därpå uteplatsen ..??!

2009-03-31 @ 06:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0