trodde jag ja

fick ett sms från restaurangchefen på foresta som sa att jag inte behövde komma in till sex utan att det räckte att jag kom in klockan sju.. då blev jag lite bitter.
vad skulle jag göra mellan två och sju liksom? visst, jag kunde åka hem och äta eller nå, men jag tänker fan äta på jobbet! det ingår ju. måste spara in på allt nu. även mat.

men som tur är ville min kollega här på jobbet idag byta pass med mig så jag får jobba till fem (mer timmar att räkna in!) så då kan jag åka direkt till foresta efter att jag slutar här. sätta mig ner och äta tänker jag göra när jag kommer dit också, banne mig! hinner till och med stryka skjortan innan det blir till att jobba. jippi!

fick även besked om att jag ska vara här till på onsdag. så imorn & onsdag börjar jag inte förrän klockan tio och slutar två. det vill säga om inte lina, min kollega, vill byta pass. fast imorgon skulle det vara skönt att börja klockan tio med tanke på att jag troligtvis inte kommer komma hem runt en två inatt. ett om jag har tur, men det tror jag inte kommer hända..

och ingen lunch får jag heller! tänker absolut inte lägga ut pengar på att äta lunch ute. tok heller. som tur är finns här fruktkorg - har redan tagit en banan & ett päron. blir till att stuffa i mig hela korgen kanske för att överleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0