sovmorgon

ska i regel vara klar & redo att åka hem ifrån vid 7 men idag gjorde jag en liten fuling.
snoozade i en halvtimme först (06:20-06:50) innan jag bestämde mig för att stänga av alarmet helt - jag vaknar ju när det ringer!

halv åtta får jag ett samtal att jag inom en timme ska befinna mig på östermalm, på lrf. sagt och gjort springer jag upp ur sängen, kokar på gröt medan jag skyndar mig för att tvätta ansiktet osv.
gröten tar jag en tugga av, äter lite russin, packar i matlådan och tar tåget som går 07:56.

väl på jobbet befinner jag mig cirka 08:15 - lagom tid då växeln öppnar 08:30. egentligen ska man vara här redan klockan åtta för att hinna hantera all post osv, men jag klarade mig fint. hittills har jag bara fått max fem samtal, hunnit delat ut posten, plockat ur diskmaskinen, fyllt på kaffekoppar, tagit en cappuccino, mailat de flesta båttester och även beställt ett bud till SVT.

nu är det chill. skicka lite båttester, sen glida runt och göra lite vad jag vill.
- i like it here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0