no more STS aupair

yes, det är sant. de ringde från USA igår och sa att de skulle cancel my application since its been active for one year.
those are the rules.. hon välkomnade mig dock att söka om för det som var the main reason for the cancellation var "medical history" och "police report"

får se vad som händer. just nu känner jag inte riktigt att jag vill lägga ut två tusen, om de nu ber mig betala "application fee" också, för något jag inte vill.
JAG SKULLE HA FÅTT EN FAMILJ I OKTOBER SÅ HADE DET HÄR ALDRIG HÄNT! fast å andra sidan trivs jag väldigt bra med allt som hänt i mitt liv sen oktober. oh ja.


vad fan klagar jag för.


Kommentarer
Postat av: Nina

trist att det inte blev nåt för dig.

2009-03-20 @ 21:54:44
URL: http://mynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0