nip slipp

när helgen väl stod vid dörrkarmen kunde jag inte hålla mig. julias kusin & en vän till henne var här och det utgång var planerad. varför skulle jag sitta hemma & vara osocial då? sån är inte jag.
en flaska rött senare & fullt hus här hemma begav vi oss till gamla stan & huset. i ett par timmar förlorade vi oss själva & skakade rumpa. trångt & svettig men fan så bra!

på lördagsmorgonen fann jag mig en femtiolapp & senare under kvällen hade jag ännu en femtiolapp i mina ägor tack vare dricks. så, ser man det på så sätt hade jag ju faktiskt inte spenderat så mycket pengar på att gå ut. hela inträdet fick jag tillbaka. så, BUDGET var det.

skulle till & fika med jessica på lördagen innan det var dags för arbete, men det blev inställt. hon hade kusiner över på besök & skulle inte hinna. vi får ta det en annan gång. nu i helgen kanske? eller någon dag i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0