mätt för en månad framöver

igår jobbade jag & slet konstant mellan 19.00-01.30. det var inte många minuters vila ska jag tala om!
mingel på 700 pers blev mingel på omkring 400 kanske och jag säger det: DET RÄCKTE! det var "efterfest" för folk som hade varit på premiären för nya Kenny Starfighter så det var en hel att göra. men gästerna verkade ju trivas iaf och det är ju alltid ett plus!

hur som helst så kom jag till foresta vid halv sex tiden och var DÖ HUNGRIG! fick reda på att det inte fanns någon personalmat färdig så det var bara till att hugga in i ett par mackor. tack & lov för bröd o vatten!
när vi väl började jobba hade jag konstant något jag smackade på känns det som. jag gick nog upp ett par kilo, men det klagar jag inte på. och gott var det.
fick i mig en hel del chips, vanilj pannacotta, räkor, kyckling, nötter, mackor, müsli m. mjölk, VATTEN! ja, you name it - allt.

mina fötter värkte en hel del efter all springades fram & tillbaka. var iväg med glaskross en hel del, så pass mycket att jag & sofie vägrade åka ner till ettan mer. och sen att jag tvungen att stå ute i kylan (kyla = tre-jävla-minus!) gjorde inte saken bättre. det räckte inte med att mina fötter skulle gå av, utan hela jag måste lida. varenda liten ven var stelfrusen i mig.
jag vill så desperat komma hem när jag klev av bussen så jag bokstavligt talat sprang hela vägen hem. en promenad på ca. 15 minuter tog nu 6! direkt innanför dörren vid tresnåret droppade jag av klädesplagg efter klädesplagg och dog i sängen. oerhört uppskattat. jag ska nog dö lite mer när jag kommer hem från jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0