lunch ute

idag fick jag väldigt trevligt lunchsällskap då barås & kristian var ner över dagen. de var här för att fixa & trixa till deras norge-flytt, med exakt vad vet jag inte riktigt dock.
mötte upp dem strax innan tolv då vi gick och käkade billig & bra kebab (budget!) på sveavägen. som en följd av detta tog vi oss även råd med en fika. det slutade faktiskt med att vi hamnade på ett fik på balettakademin (ärendet de hade att uträtta låg alldeles intill). där sändes dem dansträningar live och det var ju intressant.

och tro på fan - det snöade när vi gick till fiket! hade valt, än en gång, min vårjacka idag och det var fan, som igår, inte lyckat. jag frös som en liten näbbmus, idag igen.. no fun at all.
men det goda sällskapet vägde iofs upp en frusen liten jakob så det gör inte så mycket. inte ofta man träffar på de små liven precis. no need to complain then, right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ändra storleken på yexyen, ser knappt vad det står! hehe! /Frida, annos kompis

2009-03-19 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0