kommande helg = VIT helg

hade lovat mig själv (eller nej, nu tog jag i - men "förhoppat" mig själv om) en VIT helg i helgen då jag egentligen väntade sällskap. men sällskapet blev inte av så jag valde sällskap i form av alkohol & annat gott trevligt sällskap.

fredagen spenderades med linn hemma i lägenheten då vi väntade in sebbe & ett gäng vänner till honom som varit på "rave"-kryssning. när de började närma sig stockholmstrakterna igen åkte jag & linn hem till sebbe för att möta upp dem. väl där välkomnades man av en beställd & levererad platta som kommer håll en evighet (as bra!)
kvällen var inte tipp-topp men den gick an. sällskapet benade av åt olika håll och själv hamnade jag ensam väl inne på klubben. "vissa" nekades inträde, men som tur är har man ju fler vänner. träffade på madde, daniel och en vän till dom som jag spenderade resterande tid av kvällen med. än dock om det blev lite felsteg.

lördagen spenderade jag mest i sängen tillsammans med satc och mat innan det var dags för jobb.
jobbade från 17 till 23. eller ja, jobbade och jobbade - jag åt mest hela tiden! saknar att få "gratis" mat på jobbet då jag inte jobbar lika mycket på foresta längre. ingen jobbar där känns det som (men på måndag ska jag tillbaka! STOR mingel på 700 pers så det blir långt in på småtimmarna gissar jag..)
hur som helst så åt jobbade jag klart mitt pass (och för övrig för sista gången med Cissi då hon bestämt sig för nya äventyr - förbannat trist) och kom hem strax före tolv. halv ett var jag påväg in mot stan igen för att möta upp räddaren-i-nöden-gänget från gårdagen + viktor.
alla var ju inte i jätteform så att säga så det slutade med att vi herrar fortsatte resan in i dimman. träffade på gamla ansikten under natten och det var mycket festligt!

...avslutade kvällen med att äta några fruktansvärt snuskiga morazella sticks från något "fnask"-kebab på söder.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0