GOSH, vad härligt!

äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN kan man säga att våren är här!
om än lite för kallt för att inviga vårjackan som jag gjorde idag. men å andra sidan gör det inget för jag kände mig så glad. solen sken, jag hade sovmorgon, en inbokad klipptid och en härlig frukost att se fram emot!

strax efter tio åkte jag till medis för att klippa mig. kom innan salongen öppnat så strosade ner längs nytorgsgatan, svängde vid skåne och gick tillbaka längs borgmästarn. en härlig lite promenad som jag efter att ha gått förbi alla 7 eleven kom på att "oj, just ja, kanske skulle ha i mig något senare under dagen också!". typiskt så fanns inget litet krypin som hade något mer än dricka & godis - jag som letade en smoothie? en yoghurt? en risifrutti?

anyways.. jag klippte mig (och blev fin), åkte till gamla stan (där jag även inhandlade en risifrutti), gick in mot stan (fotade lite) och tog en kaffe på donken innan min färd avslutades med tb till östermalm där jag nu befinner mig.

ikväll vet jag inte vad som står att finna bakom hörnet. linn åker hem till skogarna. julia ser man knappt skymten av. borde boka in den där middagen med jessica till imorn kanske? vore helt toppen isf!
nej, tränas ska här göras ikväll. LÄNGE OCH HÅRT! här ska slitas.



oj, sådant orienternigsinlägg det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0