first day at work!

har min första upplärningsdag idag. sitter i växeln som tillhandahåller en massa tidningar som bl.a. Cosmopolitan, Allt om Kök & Bad, Båtnytt och Residence för att nämna några. rätt spännande faktiskt.
hela förmiddagen fick jag mest information om arbetsuppgifterna och hur en dag på jobbet som receptionist ser ut här. sen fick jag meddelande om att jag ska jobba här själv nästa torsdag så då blev det till att ägna eftermiddagen med att sitta och ta emot alla inkommande samtal.

det har varit lite strul med telefonen som jag inte riktigt kommit underfund med, men nu senaste samtalet gick det galant. det här ska nog gå bra. grymt kul med nytt jobb bara! tar ju alltid sin lilla tid att komma in i det.

by the way är det är rätt lugnt då alla redaktioner för de olika tidningarna håller på och byta lokaler. som jag uppfattat det rings det mest till cosmo och då större delen av redaktionen redan bytt lokaler (därav också bytt växelnummer) så blir det inte många samtal - mjukstart helt enkelt och det klagar jag inte över..

nej, åter till arbete kanske?

Kommentarer
Postat av: Isabella

Nu ska vi inte överdriva. De höjde lönen med 3kr/timmen den här gången. :p Men iaf. Det verkar ju inte direkt gå asdåligt för dig heller! :) Way to go!

2009-03-03 @ 20:55:29
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0