finbesöket åker hem

har haft emelie här sen igår kväll och det har varit fruktansvärt MYS!
igår åt vi en ben & jerrys half baked och sug min balle vad god den var! nästan så att jag ska köpa en och äta ikväll i min ensamhet. i min ensamhet då jag troligtvis kommer tvätta all tvätt. för jag har ju tvätt tid ikväll och inte så mycket mer inplanerat då emelies vistelse kommer avslutas redan ikväll, tråkigt nog.

idag har vi varit på lägenhetsvisning av en femma i axelsberg. GE MIG! men trolligtvis kommer vi knappast få den. tre ungdommar vs. en barnfamilj.. hm, vem tror ni får den?
men den var som sagt fin. bra planlösning, nära vattnet, fjärdevåningen.. ja, behöver jag säga mer? jo, TB!

nej, ta och mysa lite med emelie innan vi ska in till centralen igen för ett farväl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0