det ser ut att bli en bra dag

vaknade strax innan halv sju. klev upp & ställde mig i duschen. åt frukost. klockan började närma sig kvart över sju och än hade de inte ringt i mig. såg alla mina skor stå i hallen, de flesta svarta. började rengöra mina kängor först och sen ett par lite högre vagabond. smorde sen in dem med sko kräm. när jag var klar & jag gick för att tvätta mig i badrummet snubblade jag även över mina "fin" vagabond. inget samtal hade kommit så jag började rengöra även dem & smorde in så klart. än en gång gick jag för att tvätta mig och insåg att jag helt & hållet hade glömt bort ett par till högre, fast med spänne. tvättade av mig själv först sen åter in i köket, med skorna. gjorde rent dem & smorde in dem.
så nu står alla där inne i köket, och väntar att jag ska putsa upp dem. tänkte ta & diska först så det får dra in sig lite.

under allt mitt tvättande & putsande av skor fick jag ett samtal. farade för att jag måste stanna upp processen återgå till den under morgondagen men så slutade det inte. det hela utspelade sig på så vis att jag ska börja jobba klockan tio. till två! ja, två! helt jävla toppen för då hinner jag åka till foresta till tre. vilket innebär mer cash! är ju uppskriven til 24.00 på schemat & hade sagt att jag inte kunde komma förrän sex (antog att jag skulle jobba till fem) men nu jävlar kommer jag mer än gärna klockan tre!

this is going to be a good day, yes indeed. ser fram emot att få arbeta ikväll. träffa alla man inte sett på länge. eller, spenderat tid med en lite längre tid. och med mingel på 700 personer blir det nog en hel del att göra! :)

nej, diska var det. och under tiden ska jag njuta till tonerna av jenny wilson tror jag. och lite the ting tings. och sneaky sound system!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0