dagens: söndag

idag har varit en bra dag.

tog en fika tillsammans med min bok på macchiato (och martin var så duktig)
en väldigt lång fika också, men skön. snurrade bort mig innan jag hittade dock (dumfan)

mötte senare upp linn för en VÄLDIGT uppfriskande promenad runt djurgårn för att välkomna att våren äntligen är här. än dock om den kom med kyla. men det var det värt - i curse the day snow will fall again on MY streets!


"första" vårdagen i estocolmo



frälst
- hårdmackor m. stekt ägg & kaviar är min nya fetisch. I FUCKING LÖÖÖV IT!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Grejt! Då ses vi i USA då. ;)

2009-03-15 @ 21:24:13
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Anna S

Åh! Hårdmackor med ägg och kaviar åt Lisa och jag när jag var i Oslo och vi löved it också! Och grattis till tv4-jobbet! BALLLT!

2009-03-17 @ 16:49:36
Postat av: Jacke

Ja, anna, it is frrreaking awesome! både mackorna plus tv4 jobbet. ;)

2009-03-17 @ 17:33:51
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0