regninga dagar

min hemresa bjöd både på det ena och det andra. konstant regn, lite ångest, lite (mycket) glädje och en hel del sena kvällar. för att hinna catcha upp & träffa alla var jag ut onsdag, torsdag fredag och lördag. tranan tre av gångerna och jag måste säga: tacka vet jag stockholm (eller, vilken större stad som helst) som har ett större utbud.

hur som helst otroligt givande att få träffa alla igen. hade en liten, liten reunion med kristin, linda, veronika och sanna på roys, på studentdagen. ett år efter att vi själv tog studenten skulle det ta innan vi var samlade igen, om än inte alla. det kändes bra, det kom sig naturligt. vi är vi och vi håller ihop. varför skulle vi inte? jag undrar jag när den dagen kommer. när vi inte längre finns där för varandra. men å andra sidan, varför ens tänka den tanken? klart vi kommer finnas för varandra, om än på andra viss och under andra omständigheter.

hann även med två till reunions. en med "arbrå" och en med "kilafors". inflyttningsfest & hyele i fredags, sen gärdet & tranan + max på lördagen. hyelen i arbrå fick mig att känna att jag verkligen gjort det bra som flyttade. jag kände hur jag letar efter större och mer, definitivt mer, äventyr än de som finns att hitta i arbrå med omnejd. jag gillar stockholm.

ett kärt återseende av min mor också. sist vi träffades var i november, tänka sig vad tiden går fort...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo det gick bra. Ska jobba några veckor på Ica och några veckor i kiosken :) Ska jobba skiten ur mig. hehe

2009-06-15 @ 20:26:35
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0